Jan Scholten: p-108

p-108

Doelbewuste kwade intenties.

Social media deel 108.

Doelbewuste kwade intenties.

Citaten uit onze brief aan voormalig Minister-president M. Rutte van 30 maart 2020.

1

Corrupt, misdadig en crimineel gedrag door hogerhand en haar functionarissen.

Onderzoek ‘de zeven’ hieronder van de kabinetten Rutte I t/m III op intenties en de maatschappelijke beoordeling of die kwaad zijn of niet.

2

De zeven corrupte, misdadige en criminele gedraging begaan bij - en door - hogerhand.

A
Er is geen adequaat toezicht op - en handhaving van - de trias politica.
B
Er is geen adequaat toezicht en toezichthouder op alle wet- en regelgeving bij hogerhand.
C
Er is geen adequate handhaving door het Openbaar Ministerie van de (eigen) wetgeving.
D
Er is geen adequate complete inhoudelijke publieke tegenspraak namens hogerhand.
E
Er is geen adequaat toezicht op het actief ontkennen, verzwijgen, negeren en weglaten van onwelgevallige feiten en omstandigheden voor hogerhand door medewerkers van hogerhand.
F
Er is geen adequate controle en eveneens toezicht op de maatschappelijk aanvaarde zorgplicht, ethiek, moraal, fatsoen en integriteit bij medewerkers van hogerhand.
G

Het bewijs?

Geen van deze betrokken wetenschappelijke en beëdigde functionarissen heeft een onpartijdig en onafhankelijk extern beschikbaar gestelde Verklaring Omtrent Gedrag toegekend gekregen afkomstig van een adequaat, wettelijk, onpartijdig en onafhankelijk toezichthouder. En juist dat ontbreken is een belangrijke indicatie dat het politiek correcte acteurs en toneelspelers zijn die de heimelijke belangen van de neutraal geachte overheid/hogerhand en zichzelf heimelijk en straffeloos dienen. Want waarom is die Verklaring Omtrent Gedrag er niet?

Deze ‘zeven’ vormen bewuste, bedoelde, structurele en systematische proceduremaatregelen bij hogerhand die een politieke keuze zijn op basis van de heimelijke voordelen voor hogerhand en die ontstaan als gevolg van het voortbestaan van dit systeem en de handhaving en itbreidingen ervan.

Zonder een Verklaring Omtrent Gedrag is elke wetenschappelijke, beëdigde en geüniformeerde functionaris werkzaam bij hogerhand onbetrouwbaar op basis van het verleden en niet te vertrouwen voor de toekomst.

3

Voorbeelden:

Onderzoek ‘deze voorbeelden’ van de kabinetten Rutte I t/m III op de gevolgen van deze intenties voor de maatschappij, beoordeel of die kwaad zijn of niet.

A
Per dag honderden corrupte, misdadige en criminele gerechtelijke uitspraken uit de Paleizen van Justitie.
B
Per dag honderden corrupte, misdadige en criminele (vaststelling)overeenkomsten afkomstig van advocaten(kantoren).
C
De ‘bonnetjes affaire’ op het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Tegenbewijs werd bewust en bedoeld achtergehouden.
D
De WODC affaire (Wetenschappelijk Onderzoek en Documentatie Centrum) op het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Eigen onderzoeksrapporten werden politiek correct aangepast.
E
De Inspectie affaire op het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Eigen onderzoeksrapporten werden politiek correct aangepast.
F

Fraude Signalerings Voorziening (FSV) of ‘Zwarte Lijst’ bij de belastingdienst inzake de Kinder Opvang Toeslag Fraude. Zo worden oncontroleerbare en onbetrouwbare vermoedens van fraude verzameld ten behoeve van selectie en profilering die op hun beurt leiden tot stigmatisering en een zwarte lijst effect.

Wel het bestaan ervan jarenlang ontkennen, verzwijgen, negeren en weglaten tegenover alle ‘bevoegde instanties’ en in strijd met alle wet- en regelgeving, terwijl circa 6000 ambtenaren ervan afwisten en er gebruik van maakten.

G
De geheime sekte hogerhand: besloten, alleen voor leden, en beschermd als staatsgeheim door hogerhand en in het bijzonder door de (tucht)rechtspraak. ‘Het recht beschermt de burger niet tegen de overheid maar andersom’. Schimmige algoritmes bij het Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV), Systeem Risico Indicatie (zie punt H) en de belastingdienst (zie punt F).
H
Systeem Risico Indicatie (SyRi), gebruikt tegen de gewone burgers.
I
Raad voor de Rechtspraak (RvdR): ex-rechter mr. J.W. (Hans) Westenberg (van de Chipshol-affaire) moet circa € 1,5 miljoen schadeloosstelling betalen aan de advocaat van Chipshol. Het Openbaar Ministerie gaf via deze Raad aan rechter J.W. Westenberg een vrijwaring en betaalt die kosten dus voor hem. Hiermee blijft de wanprestatie van een toprechter zo veel mogelijk ‘geheim’.
J
De eigen ’70 voorbeelden’ in het ‘Zwartboek zonder VOG’ en de 106 voorbeelden in het ‘Kwaliteitsregister Maatschappelijke Dienstverlening’ staan in onze brief van 24 maart 2020 aan Minister-president M. Rutte.
4

Wat hebben deze voorbeelden heimelijk en straffeloos gemeen?

1
Heimelijke samenspanning is bewust en bedoeld alom tegenwoordig binnen hogerhand hoewel dat in strijd is met de trias politica et cetera die de basis vormt van alle besluitvorming binnen hogerhand.
2
Hogerhand/de overheid is niet ‘neutraal’, zij dient soms ook heimelijke en straffeloos belangen van zichzelf, de politiek, de politici, bestuurders en het gegoede bedrijfsleven.
3
Dit vraagt corrupt, misdadig en crimineel gedrag van de functionarissen van hogerhand om ‘wat er echt allemaal is gebeurd’ om te kunnen zetten in een ‘juridisch juist evangelie’ dat leidt tot een ‘nieuwe papieren waarheid/werkelijkheid’ afkomstig van het parlement, de regering, de overheid, de rechtspraak en/of de advocatuur.
4
Deze betrokken corrupte, misdadige en criminele functionarissen zijn de daders die zich er niet van bewust zijn dat zij iets misdadigs en slechts doen. Zij zijn vooral gemotiveerd om te willen gehoorzamen. Zij zijn gezagsgetrouw, zij willen zich houden aan de wet- en regelgeving en de heersende hogerhand moraal. Zijn zij zich niet bewust van eigen kwaad. Dat kwade bewustzijn ontbreekt. Dit stemt kennelijk en in grote lijnen overeen met de rol, gedragingen en standpunten van oorlogsmisdadiger Adolf Eichmann.
5
Zij zijn zich bewust van hun eigenbelang in samenhang met dat van opdrachtgever hogerhand.
6
Zij verzetten zich door middel van ontkennen, verzwijgen, negeren en weglaten van relevante feiten en omstandigheden tegen elke criticus en elke vorm van kritiek op hun corrupte, misdadige en criminele gedrag om heimelijk, en met behulp van de ‘aangepaste processuele vormgeving van justitieprocessen en - procedures/protocollen’, de heimelijke samenspanning en de gevolgen daarvan heimelijk en straffeloos buiten beeld en in stand te houden.
7
Deze functionarissen confirmeren zich als medewerker van hogerhand/de overheid per definitie bewust en bedoeld aan de ideologie van hogerhand op basis van eigenbelang en negeren hun individuele en de bij hun functie vereiste zorg-plicht, ethiek, moraal, fatsoen en integriteit.
8
Deze functionarissen voeren dus niet de voor hun functie individueel vereiste en maatschappelijk aanvaarde adequate zorgplicht, ethiek, moraal, fatsoen en integriteit uit als hun persoonlijke ideologie, maar laten zich leiden door hun eigen-belang en dat van hogerhand. Dit stemt kennelijk en in grote lijnen overeen met de rol, gedragingen en standpunten van oorlogsmisdadiger Adolf Eichmann.
9
Een vrijwaring, in welke vorm dan ook, doet niets af aan deze persoonlijke en individuele immorele gedragingen. Integendeel, een vrijwaring nodigt uit - en verplicht tot - zelfoverschatting en grensoverschrijdend gedrag in dezen.
10
Hogerhand/de overheid is geen onbetwiste autoriteit, het is aan de toeschouwers om corrupt, misdadig en crimineel gedrag te publiceren en aan de kaak te stellen bij de rechter en het grote publiek. De gewone burger is een ‘product’ in de ogen van hogerhand/de overheid dat geen eigen macht heeft.
11
Hieruit vloeit voort dat hogerhand haar eigen en enige keurmeester is over zichzelf en haar functionarissen. Zij is een gesloten en besloten ‘eigen vriendenkring eerst-systeem’ waarin het nationaal en algemeen belang soms wijkt voor het eigenbelang van de functionarissen, de politiek, politici, bestuurders en het gegoede bedrijfsleven.
12
De motivatie van hogerhand en haar functionarissen doet er niet meer toe, wel die van de rechter en de toeschouwers, inclusief slachtoffers van haar corrupte, misdadige en criminele gedrag.
13
Waagmeesters Bedrijfsadvies veronderstelt dat u bekend bent met alle voorgaande 102 brieven van haar gericht aan Minister-president M. Rutte, die binnenkort in een document worden gepubliceerd op https://dewaagmeesters.blogspot.nl/. Op geen van deze brieven is ooit schriftelijk en inhoudelijk gereageerd door de premier met daarin de weerlegging en complete tegenspraak van de genoemde praktische vaststellingen.
14
Dit alles tot het tegendeel wettig en overtuigend is bewezen door de bevoegde instanties buiten hogerhand om.

Bijlage deel 108:

Pageviews