Jan Scholten: p-83

p-83

Is Minister-president M. Rutte corrupt?

Social media deel 83.

Is voormalig Minister-president Mark Rutte corrupt?

Zijn de Tweede Kamer en de Minister-president corrupt?

In onze brief aan mijnheer Rutte van 17 juni 2019 stelden wij ons de vraag: ‘Is de Tweede Kamer corrupt’?

In punt 7 concludeerden wij het volgende:

De burgers weten en voelen zich helemaal niet vertegenwoordigd door de Tweede Kamer.

De Tweede Kamer werkt heimelijk, straffeloos, onwettig en onrechtmatig samen met de regering.

En de advocatuur is heimelijk en straffeloos corrupt, misdadig en crimineel.

Door elkaar ‘heus’ te bejegenen en heimelijk niet adequaat volgens de wet- en regelgeving de handhaving ervan, ook tegenover elkaar, uit te voeren, zijn zij elkaars handlangers in corrupt, misdadig en crimineel gedrag omdat zij dan ‘boven de wet’ kunnen en mogen staan.

In debatten van de Tweede Kamer met en over de regering en hogerhand () werd altijd de complete publieke inhoudelijke tegenspraak bewust en heimelijk weggelaten als resultaat van de heimelijke samenspanning tussen hen.

Dit kwam hen het beste uit.

Kort daarna kwam het proces-verbaal van de Raad van Discipline Den Haag.

Vraag aan de Raad van Discipline in Den Haag, 15 april 2019?

Leden van de Raad van Discipline en advocaat mr. A.W. Niesert,
u bent wetenschappelijk opgeleid en beëdigd functionaris,
maar kunt u ons wettig en overtuigend bewijzen,
dat u zich altijd aan alle wettelijke vereisten heeft gehouden?

Zo nee, dan heeft deze zitting geen enkel nut en waarde,
en verlaten wij deze rechtszaal onmiddellijk.

Het antwoord aan klager:

Zij ontkenden, verzwegen en negeerden de vraag.
De rechter, de leden van de Raad en de advocaat konden en/of wilden
hun antwoord op deze vraag niet wettig en overtuigend bewijzen.

Dan zijn zij onbetrouwbaar op basis van het verleden
en niet te vertrouwen voor de toekomst
tot het tegendeel is bewezen.

Met dit proces-verbaal in de hand rijst de vraag:

‘Wie garandeert de rechtzoekende burger zwart op wit’ dat zijn rechter cum suis
en de advocaten cum suis onpartijdig, onafhankelijk, deskundig en met de
complete inhoudelijke publieke tegenspraak zijn geschil behandelen?

Het antwoord luidt:

Niemand, u moet ‘Justitie’ vertrouwen.

Hoewel de ervaring leert dat wat zij niet zegt belangrijker is dan wat zij wel zegt.

En er is absoluut geen sprake van adequate controle door de Tweede Kamer van de regering cum suis.

De vraag rijst waarom de Raad juist het proces-verbaal van de zitting van 15 april 2019 aan de heer A.R. de Zeeuw meegaf? En dat nooit eerder deed in alle vijf andere beroepszaken waarbij Waagmeesters bedrijfsadvies betrokken was? Wil de rechter, en willen de leden van de Raad, hiermee een statement afleggen voor of tegen de werkwijze van klager en Waagmeesters bedrijfsadvies? Vanuit en/of namens de rechtbank c.q. de Nederlandse Orde van Advocaten zou zoiets niet kunnen maar die individuen zelf zouden dit als een heimelijk signaal zo kunnen doen uitgaan, zowel positief als negatief.

De verzonden ‘open brief 77’ van Waagmeesters bedrijfsadvies voornoemd aan de Minister-president en dit proces-verbaal geven samen aan dat heimelijke samenspanning een simpele manier is om trias politica snel en doeltreffend te omzeilen zonder dat iemand dat vermoedt en in de gaten heeft of krijgt. Daardoor staan wetgever, uitvoerder en rechtspraak op papier tegenover elkaar maar praktisch gebroederlijk ‘hand in hand’ naast elkaar. Dat kan alleen als er geen adequaat toezicht op handhaving van wet- en regelgeving bestaat.

Dit bevestigt eveneens dat niet de inhoud, dat wil zeggen de feiten en omstandigheden van de zaak, bepalen hoe de gerechtelijke uitspraak luidt. Maar wel dat de ‘eigen spelregels’, en de voorgeschreven werkwijze en procedure en de betrokken wetenschappelijke, beëdigde, corrupte, misdadig en criminele, functionarissen van hogerhand die heimelijk bepalen.

De samenstelling van hogerhand in dit kader:

A
De regering.
B
De coalitiepartijen.
C
Het parlement/de Tweede Kamer.
D
Minister-president M. Rutte.
E
De Ministers van Justitie mr. F.B.J. Grapperhaus en drs. S. Dekker.
F
De bestuurders van de Raad van State.
G
De bestuurders van de Algemene Rekenkamer.
H
De bestuurders van de Nationale ombudsman.
I
De bestuurders van het College van Procureurs-Generaal.
J
De bestuurders van de Onderzoekraad voor de Veiligheid, en
K
de bestuurders van de advocatenorde Nederlandse Orde van Advocaten.

Wij stellen heden vast dat als een leider niet corrupt is, mensen om hem heen dat ook niet durven te zijn!
Als hij dat wel is, zijn zij dat helaas maar al te vaak ook!

Minister-president Rutte, u bent, gelet op het bovenstaande, heimelijk te smerig om nog langer te worden gezien als een respectvol en adequaat Eerste Minister en regeringsleider voor de gewone Nederlandse burgers!

Bijlagen deel 83:

Pageviews