p-41
Social media deel 41.
Kwalificaties uit de beoordelingen.
De door Waagmeesters bedrijfsadvies vastgestelde ‘doodzonden’ (samenvatting van de ‘trukendoos / verwijten’).
Dit heeft niets meer van doen met de inhoud van de zaak maar alles met de werkwijze van de functionarissen. Geconditioneerd door de ‘informele macht, belangen en commercie’, al vinden zij zelf van niet. En uiteraard niet geremd door de toezicht-houder(s) en tuchtcolleges.
De gebruiker van de trukendoos verdient geen respect van Waagmeesters bedrijfsadvies.
Als Waagmeesters bedrijfsadvies in een dossier van haar vaststelt dat sprake is van een of meer van deze doodzonden of truken uit de trukendoos, begaan door een wetenschappelijk en beëdigd functionaris van het Ministerie van Justitie en Veiligheid/Openbaar Ministerie, de rechtspraak, de Nederlandse Orde van Advocaten en de advocatuur, dan heeft Waagmeesters bedrijfsadvies geen enkel respect meer voor die persoon, instantie of belangenbehartiger hiervan omdat het toezicht en de respectievelijke toezichthouders en klachtenbehandelaars jarenlang en tot op het hoogste niveau onophoudelijk falen in hun opdracht dit te voorkomen en bestrijden.
Werkwijze.
Kwalificatieprocedure.
De gevolgen van de Waagmeesters bedrijfsadvies conclusies.
Rechtzoekenden willen kunnen kiezen uit de beste advocaten. Dus moet bekend zijn wie de misdadige, criminele, onbekwame, onbetrouwbare en niet te vertrouwen advocaat is. Dat lijstje ontbreekt op de website van het Ministerie van Justitie en Veiligheid/Openbaar Ministerie en de Nederlandse Orde van Advocaten als toezichthouder op deze beroepsgroep. Voor die lijst wil Waagmeesters bedrijfsadvies de basis leggen met de inhoud van onder andere zijn ‘trukendoos ( ✩)’ en overzicht van de ‘doodzonden (✩)’ begaan door advocaten.
Maar waarom zou die lijst er nog niet zijn?
Iedereen moet maatschappelijke misdrijven altijd melden bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid/Openbaar Ministerie en de Nederlandse Orde van Advocaten. Met een kopie aan de nieuwe, onafhankelijke, objectieve, deskundige en zakelijke toezichthouder ‘Autoriteit Justitiële Zaken’. Gedrag, bij wetenschappelijke en tevens beëdigde functionarissen, dat is te vergelijken met misdadig, crimineel, onbekwaam, onbetrouwbaar en niet te vertrouwen, kan maar tot een conclusie leiden: ontslag op staande voet met veroordeling tot volledige schadevergoeding door medewerker en opdrachtgever.
Elke wetenschappelijke en beëdigde functionaris, werkzaam bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid/Openbaar Ministerie, de rechtspraak, de Nederlandse Orde van Advocaten en de advocatuur, is sinds de afronding van de klachtenbehandeling bij de vier Raden van Discipline [’s-Hertogenbosch, Den Haag en Arnhem (twee keer)], voor Waagmeesters bedrijfsadvies een verdachte van misdadig en crimineel gedrag c.q. een verdachte van het werken met gebruikmaking van onderdelen uit de ‘trukendoos (✩)’ en de‘doodzonden (✩)’, gelet op de geschreven en ongeschreven beschermingsmaatregelen voor hen en tegen ‘klachten en klagers cum suis’ tegen hen.
Dit fenomeen is geacht te zijn ontstaan door gebrek aan onafhankelijke, objectieve, deskundige en zakelijke toezicht op deze functionarissen en het ‘heimelijk samenspannen’ en gebruik maken van de heimelijke nationale criminele doofpot door deze functionarissen tegen ‘klachten en klagers cum suis’ tegen hen.
Uitsluitend Waagmeesters bedrijfsadvies kan dit ‘verdachte zijn’ opheffen door middel van een schriftelijk erkend ‘tegenbewijs’.
Kenmerk: Aansprakelijkstelling Minister-president, Ministerraad en Minister van Justitie en Veiligheid/Openbaar Ministerie.
Kenmerk: reactie Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kenmerk: Kwalificaties en beoordelingen genummerd conform het overzicht.
Kenmerk: Verantwoording van het Waagmeesters bedrijfsadvies beleid.