Jan Scholten: p-97

p-97

P-beleid.

Social media deel 97.

P-beleid.

Een citaat uit onze brief aan voormalig Minister-president M. Rutte van 4 december 2019.

1

P-beleid.

Een Persoonlijke Politieke visie in beleidsmaatregelen van de overheid verstoppen is de ‘rode draad’ in het ‘beleid’ van de regeringen Rutte I t/m III. Zie als bewijs daarvoor de ‘dividendcoup’, alle zogenaamde ‘maatschappelijke’ akkoorden, de recente stikstof- en PFAS-crisis en de ambtsmisdrijven plegende - en in strijd met de wet handelende - belastingdienst afdeling toeslagen.

Elke bestuurder binnen hogerhand () heeft daar ook de mogelijkheid toe via zijn persoonlijke donkere kamer. Maar zijn collegae bestuurders staan alleen P-beleid toe als ook zij voldoende aan hun trekken kwamen bij de (voorafgaande) uitruil van belangen. Uitruil wordt door politici ten onrechte graag ‘compromis’ genoemd maar dat leidt tot het verbloemen en verhullen van die verfoeide heimelijke samenspanning, afspraken of uitruil.

En zij zijn zich er terdege van bewust dat het risico bestaat dat ertegen wordt geprotesteerd door getroffen gewone burgers. Dit P-beleid rechtvaardigt burgerlijke ongehoorzaamheid. Maar dat nemen zij op de ‘koop’ toe omdat daar ook weer halfslachtige ‘oplossingen’ voor zijn te bedenken.

()

De samenstelling van hogerhand in dit kader:

A
De regering.
B
De coalitiepartijen.
C
Het parlement/de Tweede Kamer.
D
Voormalig Minister-president M. Rutte.
E
De Ministers van Justitie mr. F.B.J. Grapperhaus en drs. S. Dekker.
F
De bestuurders van de Raad van State.
G
De bestuurders van de Algemene Rekenkamer.
H
De bestuurders van de Nationale ombudsman.
I
De bestuurders van het College van Procureurs-Generaal.
J
De bestuurders van de Onderzoekraad voor de Veiligheid, en
K
de bestuurders van de advocatenorde Nederlandse Orde van Advocaten.

De gewone burger heeft geen persoonlijke donkere kamer om zijn P-beleid uit te voeren. En ook geen monopolistisch- en/of gildenetwerk waarin zijn mede gewone burgers hem kunnen beschermen tegen georganiseerde misdaad begaan door straffeloze leden van hogerhand.

Die gewone burger kan ook geen beroep doen op:

A
Gebrek aan trias politica tussen de Tweede Kamer(leden), de leden van de regering en de rechtspraak.
B
Op het gebrek aan adequaat toezicht op leden van hogerhand.
C
Gebrek aan adequate handhaving van (eigen) wetgeving door het Openbaar Ministerie.
D
Gebrek aan de complete inhoudelijke publieke tegenspraak, en
E
het gebrek aan de maatschappelijk aanvaarde zorgplicht, ethiek, moraal, fatsoen en integriteit bij de bestuurders en alle individuen die binnen hogerhand actief zijn wetenschappelijk en beëdigd te acteren.

Zonder last en ruggenspraak’ werd ‘zonder last’ voor Tweede Kamer(leden).

Maar daarna inclusief de heimelijke verantwoordelijkheid van de eigen handtekening van het Kamerlid onder het politiek partij- en coalitie-programma. Kunnen gewone burgers of het Openbaar Ministerie deze coup van de politiek/politici corrigeren en teruggaan naar het Griekse model van directe onpartijdige en onafhankelijke vertegenwoordiging?

Voormalig Minister-president M. Rutte: ‘Heb ik dat gezegd? O, daar heb ik geen actieve herinneringen aan’.

Rutte stelt in het debat zelf de vertrouwensvraag: ‘als u me niet gelooft, ga ik andere dingen doen’.

Past de rol van uw functie wel bij wie u bent of wilt zijn mijnheer Rutte?

Als hij niet past bij u, dan kunt u beter uw hart volgen en vertrekken.

2

Hoe zou een rechter zich opstellen tegenover deze Tweede Kamer(leden) en hogerhand?

Overleden rechter S. Royer (1929-2019) stelde het volgende voor.

Een rechter moet onafhankelijk () zijn van:

A
De andere staatsmachten,
B
de media,
C
de publieke opinie,
D
zijn eigen persoonlijke opvattingen,
E
eigen persoon, en
F
vooroordelen.

Rechters zijn niet apolitiek,

A
hebben geen politieke agenda,
B
hebben geen politieke achterban, en
C
hoeven niet te worden herkozen ().

Maar, vragen wij ons af:

A
Waaruit blijkt dit wettig en overtuigend?
B
Wie houdt hier adequaat toezicht op?
C
En wie handhaaft de wet- en regelgeving adequaat?
D
En wie let op de complete inhoudelijke publieke tegenspraak?
E
En het gebrek aan de maatschappelijk aanvaarde zorgplicht, ethiek, moraal, fatsoen en integriteit?
F
Wie ‘onderzoekt’ de inbreng en het gedrag van de advocatuur bij die rechter(s) op strijdigheid met de Advocatenwet en de NOvA-(gedrags)regels?
G
Zij, ‘allen voor één en één voor allen’, hebben ook geen last van de maatschappelijk aanvaarde zorgplicht, ethiek, moraal, fatsoen en integriteit.

Toch niet Hogerhand zelf?

Jawel, die keurt altijd al haar eigen vlees goed en dat van een ‘buitenstaander’ keurt zij straffeloos af!

)

Zij hebben wel een opdrachtgever en financier, namelijk het Openbaar Ministerie. En die staat onder toezicht van de ‘politieke’ collegae cum suis in de Tweede Kamer. En die beiden houden zich, samen met de rechtspraak, niet aan de trias politica en eigen wetgeving waardoor corrupte, misdadige en criminele wet- en regelgeving, rechtspraak en (vaststelling) overeenkomsten ontstaan.

)

Zij willen wel graag respect, aanzien, macht en behoud van hun inkomen, rechtspositie en status. Er is een gezagsverhouding en een reeks ‘wettelijk voorzieningen’ die elk voor zich een donkere kamer vertegenwoordigen in een netwerk van communicerende donkere kamers. En de Tweede Kamer, de regering en de rechtspraak zijn elk een grote ‘donkere kamer’ waar de wetteloosheid regeert dankzij de donkere kamertjes van de individuele leden.

3

Wij weten wat u niet wilt erkennen en vertellen.

Heimelijke samenspanning = Heimelijke wetteloosheid.

Heimelijke wetteloosheid = Donkere kamer.

Donkere kamer = Corrupt, misdadig en crimineel gedrag.

Corrupt, misdadig en crimineel gedrag = Leiding hogerhand.

Leiding hogerhand = Georganiseerde misdaad.

Wat er echt allemaal is gebeurd = geen Heimelijke samenspanning.

Wat er echt allemaal is gebeurd = geen Donkere kamer.

Wat er echt allemaal is gebeurd = geen Wetteloosheid.

Wat er echt allemaal is gebeurd = geen Corrupt, misdadig en crimineel gedrag.

Wat er echt allemaal is gebeurd = geen Leiding hogerhand.

Wat er echt allemaal is gebeurd = geen Georganiseerde misdaad.

Heimelijke samenspanning + Donkere Kamer + Leiding hogerhand = Georganiseerde misdaad.

Het bestaan van heimelijke samenspanning in donkere kamers blijkt altijd pas achteraf en wordt ontkend, verzwegen, genegeerd en weggelaten door de heimelijke hiërarchie waarin dit fenomeen zich heeft ontwikkeld. Minister-president M. Rutte is de onbetwiste leider van dit machtsspel, geflankeerd door minister mr. F.B.J. Grapperhaus van Justitie.

Dit gedrag en deze werkwijze is de nagel aan de doodskist van trias politica, adequaat toezicht, adequate handhaving door het Openbaar Ministerie en de complete inhoudelijke publieke tegenspraak. En toont wettig en overtuigend aan dat de wetenschappelijke en beëdigde functionarissen die zo werken binnen hogerhand geen last hebben van hun individuele zorgplicht, ethiek, moraal, fatsoen en integriteit.

4

Wij stellen hierbij vast dat:

A

Als een leider niet corrupt is, mensen om hem heen dat ook niet durven te zijn.

Als hij dat wel is zijn zij dat ook.

B

Alle te maken verwijten tegen hogerhand komen op het volgende neer.

1
Er is geen adequaat toezicht op - en handhaving van - de trias politica.
2
Er is geen adequaat toezichthouder.
3
Geen adequate handhaving door het Openbaar Ministerie van de (eigen) wetgeving.
4
Er is geen complete inhoudelijke publieke tegenspraak.
5
Er is geen adequate zorgplicht, ethiek, moraal, fatsoen en integriteit bij hogerhand.
C

Wat er wel overvloedig aanwezig is binnen hogerhand.

1
Heimelijke samenspanning = Heimelijke wetteloosheid.
2
Heimelijke wetteloosheid = Donkere kamer.
3
Donkere kamer = Corrupt, misdadig en crimineel gedrag.
4
Corrupt, misdadig en crimineel gedrag = Leiding hogerhand.
5
Leiding hogerhand = Georganiseerde misdaad.
D

Elke medewerker van hogerhand is een zelfstandige ‘donkere kamer’ die een netwerk vormt met alle collegae binnen hogerhand.

Niet de eigen wetgeving staat centraal maar heimelijke samenspanning, wetteloosheid, corrupt, misdadig en crimineel gedrag en de leiding van hogerhand. Die combinatie leidt tot georganiseerde misdaad binnen het Ministerie van Justitie en alle Paleizen van Justitie.

E

Een wetenschappelijke en beëdigde functionaris werkzaam binnen hogerhand kan zonder Verklaring Omtrent Gedrag niet de ‘eerste steen gooien’ naar een ooggetuige van ‘wat er echt allemaal is gebeurd’.

Zonder VOG zijn (tucht)rechters en klachtenbehandelaars gediskwalificeerd op basis van het ‘maatschappelijk dwingend vermoeden’ van heimelijke samenspanning. Met tot gevolg corrupt, misdadig en crimineel gedrag, gerechtelijke uitspraken en (vaststelling) overeenkomsten afkomstig van de advocaten(kantoren).

Maar dit corrupt, misdadig en crimineel gedrag wordt (h)erkend en bewezen door diegenen die erbij waren toen het geschil zich ontwikkelde. Als ooggetuige dus. Zij hebben namelijk als enige(n) ‘kennis van wat er echt allemaal is gebeurd’.

De procedure en het beleid van het Ministerie van Justitie en Veiligheid zijn erop gericht om ‘wat er echt allemaal is gebeurd’ straffeloos om te zetten in een ‘juridisch juist evangelie’ ten behoeve van de ‘koper/meestbiedende belanghebbende’ van de uitspraak of (vaststelling) overeenkomst.

De ‘waarheid, de hele waarheid en niets dan de waarheid’wordt zo heimelijk en straffeloos keurig buiten de deuren van elk Paleis van Justitie gehouden en op papier vervangen door het gekochte ‘juridisch juiste evangelie’.

Dankzij P-beleid en de persoonlijke donkere kamers.

Wij stellen heden vast dat als een leider niet corrupt is, mensen om hem heen dat ook niet durven te zijn!
Als hij dat wel is, zijn zij dat helaas maar al te vaak ook!

Minister-president Rutte, u bent, gelet op het bovenstaande, heimelijk te smerig om nog langer te worden gezien als een respectvol en adequaat Eerste Minister en regeringsleider voor de gewone Nederlandse burgers!

Bijlage deel 97:

Pageviews